تبلیغات
کارگزاران مراکز مخابرات روستایی کرمانشاه - شرکتی های کرمانشاه, در تب و تاب یک ارتباط ساده با نماینده خدمات اول.

شرکتی های کرمانشاه, در تب و تاب یک ارتباط ساده با نماینده خدمات اول.

khabar3مخابرات ماgozaresh3 – حل مشکلات یک چیز است , ایجاد یک ارتباط ساده و سالم با کارکنان توسط مدیران در شرکتهای خصوصی امری دیگر است.سری به کرمانشاه میزنیم.

 

مخابرات ما – شرکت خدمات اول مخابرات از میان بازنشستگان-مدیران مخابراتی افرادی را در استانها بعنوان نمایندگان خود برگزیده اند.البته نمی توان اشکالی به آن وارد دانست چرا که این افراد میتوانند از تمام ظرفیتها و توانائی های خود برای حل مشکلات دوستان شرکتی استفاده کنند.

اما گاهی این روند معکوس میشود.

یعنی بجای اینکه مدیر سابق مخابرات, توانایی ها و امتیازاتش را برای خدمات اول هدیه بیاورد, شخصیت ,شکل و قالب مدیریتش را به ارمغان می آورد.

مثلا کسی که عضو هیئت مدیره یک استان بوده است با همان دبدبه و کبکبه یک باره, میشود نماینده شرکت خدمات اول مخابرات!دفتر و دستک و امضا و منشی و بگیر و ببند , همه اش تیدیل میشود به محدوده ای کوچک که فقط باید بدنبال پول بدوی!

اینجاست که مدیر دچار تضاد میشود و مشکلات جدیدی به مشکلات شرکتی ها اضافه میکند.

در اینجا بدون اینکه بخواهیم به درستی یا نادرستی امر تاکید کنیم گله و شکایت یکی از دوستان شرکتی را از استان کرمانشاه می خوانیم:

مدیر سابق نمایندفعلی خدمات اول
یکی از مدیر ان سابق شرکت که اکنون نماینده پرداخت حداقل های حقوق همکاران شرکتی در استان کرمانشاه شده است . متاسفانه پاسخگوی سوالات همکاران نیست.

اومیگوید برای دیدن من باید از خودم وقت قبلی بگیرید.

تاکید دیگر ایشان این است که چارت اداری شرکتشان کاملا رعایت شود مثلا ابتدا کارکنان باید  سوالات ومشکلات خود را در مرحله اول با مسئولین شرکت مطرح ودر صورت قانع نشدن با وقت قبلی با ایشان هماهنگ کنند .

البته ممکن است ایشان هنوز در حال و هوای عضویت هیئت مدیره شرکت مخابرات باشند نه نماینده خدمات اول.

حالا این حرفها را بگذارید در کنار ساده ترین مشکلات ما که حل نشده باقی مانده است. همکاران شرکتی هنوز مطالبات خود را  از پیمانکار (خدمات اول ) نگرفته اند و با او بابت سال گذشته اش تسویه نکرده اند و در حالیکه هر هفته قول هفته بعد را میدهند برای گفتن مشکلات خودمان باید از قبل وقت بگیریم.

البته اگر مشکلات عادی ما حل شود , اصلا نیازی به وقت گرفتن و صحبت کردن نداریم.ولی بنظر شما حالا باید ما چه کاری بکنیم؟

همه میدانیم که در حال حاضر شرکتهای مخابرات , ایران واستانی , درگیر مشکلات مالی شدیدی هستند.این مشکلات فعلا شاید راه حلی هم نداشته باشد لذا به مدیریت خاص, دلسوزی بیشتری, همراهی با کارکنان و درک متقابل شرایط آنان نیاز دارد تا قابل تحمل شود.




  • paper | سامان | اخبار